Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Gedikas
Data: 2009-08-23 15:29:03
bzik rašė:
> o jie per prievarta i medicina stoja? nesuprantu kodel reikia gailet mediko, savo noru pasirinkusio tokia specialybe. Geri medikai gerai uzdirba. Ir turintis pinigu gali kreiptis tiesiogiai, nes visi specai dirba ne tik ligoninej, bet ir privaciai. Tuo tarpu kysininkavimu daznai remiamos vidutinybes ir nevykeliai, kuriems noras siekti profesionalumo ir geresnio uzdarbio 'pateisinamas': o kam stengtis, jei ir taip gerai.

Neesi visškai teisus. Galiu pavardint med. specialybes, kur gydytojai
vargsta - tai neonatologai, pediatrai... Ypač neonatologų trūksta
žiauriai. Darbas atsakingas belenkaip, atlyginimas apgailėtinas.
neonatologas privačiam kabinete? Neįsivaizduoju :-)

Kodėl reikia gailėt sakai? Gal todėl, kad tai žmonės aukojantys save? Tu
turbūt nelabai įsivaizduoji save gyvenant budėjimo režime, kuomet tave
gali iškviest bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną? Tokį
gyvenimą įsivaizduoji? Aš įsivaizduoju, nes matau, kaip motina aria. Jos
nepakeisiu - bandom įkalbinėt, kad mestų tą darbą, bet jai sąžinė
neleidžia - skyriui liktų tik vienas neonatologas kuriam būtų amba.
Kyšių neima. Žinai kiek pensijos gaus išėjus? Duokdie 1000 lt po 40 metų
_tokio_ darbo stažo.

LAbai protingi kalbėt iš šono. Savo kailiu patirkit mediko duonos, tada
filosofuokit.