Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Pi.
Data: 2009-08-24 11:16:03
keistas poziuris.. neduoda uzdirbt valstybe.. o ne geriau yra paciam
uzsidirbt...?:)
kaip jau kazkas rase.. visi renkasi spec. pagal save.. ir dirbi tai kas tau
patinka.. patinka - idomu, naudinga tiek finansine prasme, tiek visomis
kitomis.. ir visada galim pasirinkti, kas tau yra naudinga..  bet lietuvska
natura yra dejuoti.. neduodau uzdirbti, todel imsiu kysius..  pakartosiu
kazkieno zodzius: o ka daryt maximos pardavejai, kuriai valdzia irgi neduoda
uzdirbti.. o jai ir kysiu niekas neduoda..  kodel reikia moketu i kysene uz
darba, kuri zmogus privalo altikti ir uz tai gauna atlyginima..  atlyginimas
ir toks ir ne kitoks..nepatinka, juk visada galima rinktis ka dirbt.. kur
labiau "apsimoka"..