Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-24 11:17:59
> Rusai sako "В чужой монастырь со своим уставом нелезут". Tikiuosi
> supranti ką noriu pasakyti. Lietuva yra Lietuva, ne šlachtičlendas. O

suprantu, bet man visiskai pofig kaz kieno isgalvotos taisykles.
Lietuva jau senokai ne Lietuva.

> kad okupuotose teritorijose istoriškai liko daug Į SVETIMĄ ŽEMĘ
> atsikrausčiusių kitataučių yra tik jų ir niekieno kito problema. Jeigu

cia tai topas :DDDDD
kodel "okupuotose".
siai zmones judeti negalejo?
Sakai tik ES pries kelis metus sugalvojo laisva zmoniu judeji?
galvok dar :DDDDD

> tam kitataučiui yra nepriimtina Lietuva, su jos įstatymais, istorinėmis
> realijomis, papročiais ir tradicijomis - staltiese kelias repatrijuotis.

eilinis durneliu pasisakymas.
aciu Dievui tokie tik kalba.
realiai veiksnumas nulinis.

> Jei esi lietuvis, tai esi lietuvis, jei esi lenkas, tai esi lenkas ir
> šlėktija - tavo tėvynė. Čia apsisprendimo reikalas. Nereikia būt kaip
> išsiskyrusiai žmonai - nori visų žmonos privilegijų ir nei vienos pareigos.

po 4 klasiu tokias isvadas daug kas daro.
ziurek, tau zuduotele, sunkoka, bet tikiuosi iveiksi: esu lenkas, o mano tevyne Lietuva.
sunku, verda smegeneles? :DDDDDDDDD

Del pareigu - jas nustato LR istatymai, o ne kas nors kitas :DDD
ypac kai tai daro menami "patriotai" :D

> Lietuvoje rašome Lietuviška abėcėle, kurią nustato Lietuvių kalbos
> komisija. Ir ne jokia kita.

Priversk mane rasyti LT abecele :)

> Matai pliusus sau? Imho čia jau principų rodymas o ne sveikas protas.

nematau minusu, stai kame reikalas.
o kai kurie mato nieko ;)

VNO