Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-20 15:19:09
VNO rašė:

> o kas noretu savo pavarde kaitalioti?
> tu i lenkiska noretum?

Tu nesupratai. Aš (hipotetiškai) lenkas Lenkijoj. Kaitalioju pavardę
kaip man šauna į galvą ir stebiuosi, kad litwinai, durniai, to neleidžia
daryti pas save, priešinasi...
(lyg Lenkijoje nėra pavardžių ir jų darybos tradicijų, taisyklių, lyg
ten nebūtų visuomenės dalies neigiamo požiūrio į tai...)

> del moteriskos pavardes pas lenkus - buvo taip apt kaip ir Lietuvoje, bet sekmingai mire.
> Anksciau buvo - Vyras Mickiewicz, o moteris Mickiewiczowa.
> Dabar to nera ir Lenkija nesugriuvo :DDD

Kaip dabar yra?
Kokia yra lenkiškoji vedusios moters pavardė ir ar ji vistiek nerodo
„pirštu“ į vyrą, tarsi išreikšdama kilmę, priklausomybę nuo vyro
(vyriškosios pavardės)...?