Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: buran
Data: 2010-01-20 15:21:09
Na, sakyčiau, pats sau prieštarauji:
> liguosita ir prievartini priskirima ir/ar reikalavima priskirti prie kaz
> kokios tautos as ir vadinu viduramziais.
> As lenkas,...

Vis tiktai priskiri save kažkokiai tautai :)

O jei kalba apie " del moterisku NEviduramziu pavardziu irgi parkes?",
tai čia suprantu apie lietuviškas moteriškas pavardes ir tai niekaip
nesusiję su nelietuviškų pavardžių rašymų.

IMHO: jeigu tu lenkas, rašyk savo pavardę lenkiškai kur tik nori,
išskyrus ten, kur to negalima padaryti. Aš įsitikinęs, kad mano
lietuviškos pavardės Lenkijoj irgi nerašys lietuviškai. Ir jokių
pretenzijų dėl to neturiu :|