Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: buran
Data: 2010-01-17 22:07:43
Sunku man taip gabaliukais gaudyti, pabandysiu paeiliui:
1) Įstatymo projekte yra ne tik 4.1 punktas. Dar yra keletas kitų, tarp
jų ir 2.2;
2) Taip, kalba būtent apie valstybinį darbą, kaip aš suprantu projekte
įvardintą "vietos įstaigose ir organizacijose...";
3) Tiesą sakant, galvojau kad ir žemaičiai tautinė mažuma :)
Nes jie ten net savo autonomiją yra sugalvoję ir raštą...
Na, bet jei klystu, gali dėti į šuns dienas... :)
4) Problema ta, kad jei žmogus (valdininkas) bandys rašyti oficialius
raštus ta kalba, kuria nesimokė, gali privelti ganėtinai juokingų arba
net rimtų klaidų, kas valstybės tarnyboje yra netoleruotina;
5) (Kitam poste rašei: tipo jei tave lietuvi (je itiks esi) vadinti
litowcu, tai tau patiktu?)
Litovcu mane vadina Rusijoj, litwinu Lenkijoj ir nė kiek dėl to
nepergyvenu!