Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: BigM
Data: 2010-01-20 13:41:53
oho, emocijos :)

"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message
news:hj6p64$uob$1@trimpas.omnitel.net...
> nu blin, bent jau nejuokintum su "gyveni salyje".
> as toks pats pilietis kaip ir tu, nepamirsk.

aha, įsiminiau.

> nes cia jau matau prasideda pasakoks - varyk i savo "tevyne" ir t.t. i
> savo kaima nenori varyti?

Karts nuo karto lankau ir kaimą, ir didmiestį.

> be to, tau bus gal naujiena, bet LT yra mano tevyne, ir mano tevu ir
> seneliu.
> tad galvok, po to rasyk.

Tai tavo giminės visa eilė kartų pragyveno ir nekėlė bangų, tai ko tu keli
dabar?

> jei bandai teigrti, kad lt tautybes zmogus turi daugiau teisiu, tai
> skalauk smegeneles.

<skip>

> Kuom tau blogai, jei mano pase tame paciame lape bus lietuviskai ir
> lenkiskai parasyta pavarde ir vardas?
> isprotesi del informacijos pertekliaus?

Gal tu atsakyk kitaip: kas tau iš to, kad tai bus įrašyta? O po to pagalvok,
kad dėl tų tautinių mažumų įnorių kiek gali kilti problemų pritaikant
programas, dokumentus ir pan. vardan ko???

> nekelia, ir puiku.
> tik matai, jis daugiau i mane panasus, o ne i "tikra" lietuvi.
> pasidave spaudimui, pakeite savo varda, pavarde.
> paziurek apie tokius ka dabar kalba lietuviai.
> geras pvz - moterisku pavardziu rasymas naujoviskai.
> PENKA KOLONA.
> tai tavo senelis is 5 kolonos?

Dalies nesupratau, apie ką tu, o į kitą dalį replika: tai ko taip
užsiplieski tokiose diskusijoje, jei tu panašus į mano senelį, t.y.
nekeliantis bangų, bet taip iš šalies visiškai neatrodo.

> as irgi, kaip matai nekeliu ir nereikalauju visu teisingai istartu mano
> varda.

tai ir ok, kame problemos? ką antra kalba pavardės užrašymas tau duos
tuomet?

> tik buk geras, nesakyk, kad as neturiu teises pase parasyti savo varda
> taip kaip jis skamba.

O aš noriu, kad man būtų suteikta teisė myžt ant seimo rūmų, jei jie lievus
įstatymus priims.

> idomu kodel niekas nereikalauja sulietuvinti kitu tautu vardus?
> nezinai?

nežinau. Tik žinau tai - kuo daugiau išimčių, tuo daugiau pisnios paskui.