Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-20 19:46:49

> [...]
> tardavo Kiryjevas, kiti Kirėjevas ir t.t. ir pan. Taip kad pilnai suprantu
> (arba manau suprantąs) tavo padėtį.
> O kas dar keisčiausia, kad faktiškai mano su kitų dviejų brolių pavardė
> skiriasi, o jų tarpusavyje taip pat. Grynai pagal pavardę aš kaip ir
> vienintelis sūnus :) O jų pavardės iškraipytos. Ir kaip jaustis, kai tavo
> pavardę oficialūs organai taip išdarko ir įneša maišaties visam gyvenimui?
> nu ir gyvenam kol kas, bet į tai reaguoju daugiau su humoru, nes seniai
> supratau, kad burnojant ir reiškiant nepasitenkinimą nuo to lengviau man

tai va, va!
as irgi nesiparonu del to kas ir kaip ten mane vadina :)
tie kas man yra svarbus zino kas yra kaip, o kas ne - pofig.
o visiems kitiems sakau lietuviska vardo varianta :D

> man gal ir labiau būtų interesas, kad tokia teisė būtų suteikta, nes iš to
> duoną valgau, t.y. nusimatytų eilė IT projektų pritaikant informacines
> sistemas ;)

:D tai tada reikia daryti bizni :D

> O va tai galima ir kitaip parodyti, pažymėti. Rodoma veiksmais, darbais, o
> ne kažkokiais pora žodžių popiergalyje.

Deja, bet daugelis to nesupranta.
Va ziurek kiek parkiu del pavardziu rasymo.
Ir nekitatauciu, o paciu lietuviu pavardziu.
is esmes valstybe masems kala butent tokius paprastus tautiskumo ir valstybingumo simbolika - veliavos, himnai, pavardes.

VNO