Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Grippen
Data: 2010-01-23 11:27:39
VNO wrote:
> nu blin, bent jau nejuokintum su "gyveni salyje".
> as toks pats pilietis kaip ir tu, nepamirsk.<...>
> jei bandai teigrti, kad lt tautybes zmogus turi daugiau teisiu, tai skalauk smegeneles.

Prieš siųsdamas kitus skalauti smegenėlių pirma pasiskaityk
Konstitucijos preambulę. Ten aiškiai parašyta kuo lietuvių Tauta
Lietuvoje yra išskirtinė.

> Kuom tau blogai, jei mano pase tame paciame lape bus lietuviskai ir lenkiskai parasyta pavarde ir vardas?
> isprotesi del informacijos pertekliaus?

Nesuvoki kad leidus lenkams rašytis savo vardus kaip papuola nebeliks
pagrindo nebeleistis kiniečiams rašyti hieroglifais, o arabams -
arabiškai. Ar esi nacistas ir manai kad lenkai yra aukštenė tauta už
kiniečius su arabais?
Visi akcentai dėl pavardžių rašymo yra labai gerai sudėlioti čia:
http://www.patriotai.lt/straipsnis/centro-partijos-pareiskimas-del-vardu-ir-pavardziu-rasymo

G.