Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-20 13:52:07
VNO rašė:
> liguosita ir prievartini priskirima ir/ar reikalavima priskirti prie kaz kokios tautos as ir vadinu viduramziais.
> tas pats ir su pavardemis.
> Nesveikas lazdos perlenkimas.

> As lenkas, ir jai visur rasysiu savo pavarde lenkiskai, tai sukels nepatogumus.
> Tiesiog man paciam bus nepatogu, nes lietuviai mano vardo lenkiskai teisingai neistaria ir man tai rezia ausi.

O pats, būdamas lenkas, nenori iš tarkime Mackiewicz pavirsti į tarkime
Mackonis? Arba tavo brangioji iš Meskovska staiga užsimanytų tapti Meska?
Ir variantai (atitinkamai su požiūriu į pavardės keitimo reiškinį) tai
padaryti Lenkijoje?
Na, maža kas, gal užsimanytum/užsimanytų ir...?
Nenori? Neužsimanytų Nes?

Beje, tau kaip lenkui turbūt puikiai žinoma, kad moteriškų pavardžių
priesagos -ienė yra lenkiškos kilmės...
(o gal dabar, kai jau tai sužinojai, nebaatrodo taip jau blogai...?)