Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-20 11:41:57
liguosita ir prievartini priskirima ir/ar reikalavima priskirti prie kaz kokios tautos as ir vadinu viduramziais.
tas pats ir su pavardemis.
Nesveikas lazdos perlenkimas.

As lenkas, ir jai visur rasysiu savo pavarde lenkiskai, tai sukels nepatogumus.
Tiesiog man paciam bus nepatogu, nes lietuviai mano vardo lenkiskai teisingai neistaria ir man tai rezia ausi.

Idoiausia, kad nieka nesiulo rasyti vardo ir pavardes abejomis kalbomis vienoje vietoje.
matyt isdidus labai :D

VNO