Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-21 13:57:52
> Ir tam jokia gramatika, apribojimai (ne techniniai) negalioja?
> Ir jokio neigiamo lenkų požiūrio į tai (reiškinį) tikrai nėra/nebūtų?
> Tikrai?

O kokia gramatika, jei tu keiti pavarde i kita?
Lietuvoje gi irgi gali pakeisti apvarde i iki ar varda.

> Ko nebūna? Keistuolių kurie nori pavardes kaitalioti dėl „grožio“ iš
> lemputės?

Keistuoliai visurtokie.
T nedraudzia ir musu istatymas.
Gali eiti ir pakeiti varda oficialiai is Laimio i Pauliu.
No problem gi.

> Tai kur matai problemą?
> Ar pavardė Jackaitė ką nors pasako apie moters šeimyninį statusą? O
> Vosylevičiūtė?
> (bemaž lygiai tiek pat, kiek ir (tavo) Lenkijoje, kurioje atsisakyta
> „viduramžiškų“ priesaginių tradicijų, nes tiesiogiai, vienareikšmiškai
> (nei -ienė, nei -iūtė) šeimyninio statuso neišreiškia, o emancipaciją
> tiek pat „turėtų“ žeisti faktas, kad tos pavardės bene absoliučia
> dauguma atvejų yra *VYRIŠKOS* kilmės, t.y. arba vyro arba tėvo...)

As nematau problemos aplamai.
Jei morteris nori buti Jackaite - ok, Jacke - ok, Jackiene - k.
Man svarbu, kad fanatikai smegenu nedulkintu del to.
Nes nematau preizasties naudoti viduramziu tradicijas prievarta.

VNO