Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-20 13:57:45
Oj ne, išankstinės rasinės/tautinės neapykantos neturiu (-ėjau) :)))
Dėl "Dundė" - deja deja, nors ir nedaug kol kas sutikau, bet jose pastebėjau bendrą bruožą, kuris man nėra malonus. O kadangi visi mes linkę daugiau-mažiau pagal face-control gyvenime elgtis, ir neturiu prievolės palaikyti kažkokius santykius su vienais ar kitais, tai čia yra mano laisvas apsisprendimas.
Kino teatras kartais gali sau leisti neparduoti bilietų vaikams, prekybcentris gali sau leisti neaptarnauti girtų, tai ir čia kažkas panašaus.