Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-20 10:34:46
Oj, tai kas be ko! Garantuotos parkės. Nefig čia darkyti mūsų prosenelių palikimo (kad ir kas tie proseneliai buvo - rusai, žmudai, siabry ar dar kas nors). Kodėl mes pastoviai save žeminame, atsisakydami savo tautinio identiteto? Negana to, kad sunkiasi į kalbą "juzabiličiai".
Dėl [NE]viduramžių pavardžių aš jau esu išsakęs savo kategorišką nuomonę. Gal kažkam ir gražiai skamba Katė, Petrė, Durnė, bet tikrai ne man.
Tik prašau be aliuzijų į mano slavišką sulietuvintą pavardę. :)))