Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-21 11:04:25
Ok, konkretizuojant - ne KARTĄ :) Tskant, per ~10 metų girdėjau N kartų "bandymus" kalbėti gryniausia lenkų kalba.
Dėl parduotuvės - taip, kartą. Tikrai neprisimenu, ar Švenčionyse, ar Švenčionėliuose, prieš kokia 6-7 metus, užėjom į krautuvėlę limonado. Na, aš aplinkinius ir netgi kasininkę supratau, tikriausiai ir ji mane suprato, kai lietuviškai kažką atsakiau, bet pati kalbėti lietuviškai nemokėjo. Tai vat, būtų klausimas koks kilęs nemokančiam rusų kalbos - būtų keblumų.

Labai gerbiu rusus ir kitus bendrapiliečius, kurie bent jau pramoksta kažkiek LT kalbos, tegul ir laužytai, netaisyklingai - dzin. Bet visiškai negerbiu tų, kurie "sėdi" sustabarėjusias subines padėję ir ignoruoja faktą, kad bent jau šiuo metu ši šalis vadinasi Lietuva.
Gaila man L.A., kur kas trečias - spaniardas, ir jau vietiniai amerikonai dažnai nesugeba susišnekėti su savo "bendrapiliečiais".

J.