Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: NicMC
Data: 2010-01-23 21:03:42
On 2010.01.20 13:54, VNO wrote:
> as nezinau ar kele.
> mes zmones ramus, del nesamoniu vejo nekeliame ;)
> tiesiog man keista, kad kaz kam yra nepriimtina istarti tokio pat zmogaus (tik kitos tautos) varda.
> ir kas idomiausia - praktiai visiems rupi, kad i ji butu kreipiamasi tinkamai, o ne bet kaip.
> Bat va LT gyvenant, lietuvis turi tam teise, nes jis cia gyvena, o lenkas neturi, nors irgi cia tiek pat gyvena.

Rusai sako "В чужой монастырь со своим уставом нелезут". Tikiuosi
supranti ką noriu pasakyti. Lietuva yra Lietuva, ne šlachtičlendas. O
kad okupuotose teritorijose istoriškai liko daug Į SVETIMĄ ŽEMĘ
atsikrausčiusių kitataučių yra tik jų ir niekieno kito problema. Jeigu
tam kitataučiui yra nepriimtina Lietuva, su jos įstatymais, istorinėmis
realijomis, papročiais ir tradicijomis - staltiese kelias repatrijuotis.
Jei esi lietuvis, tai esi lietuvis, jei esi lenkas, tai esi lenkas ir
šlėktija - tavo tėvynė. Čia apsisprendimo reikalas. Nereikia būt kaip
išsiskyrusiai žmonai - nori visų žmonos privilegijų ir nei vienos pareigos.

> 1. man nieko, taip apt kaip ir tau itariu.
> Bet zmones turi nora savo tautybe parodyti, pazymeti.
> is to paties noro tu dabar su manim diskutuoji, nes gini savo lietuviskos tautybes interesus.
> right?
> tai va man tas pats.
> as noriu, kad mano pavarde butu parsyti ne tik lietuviskai, bet ir gimtaja kalba.

"Gimtąja kalba". T.y. gimtinė tavo - ne Lietuva. Tai repatrijuokis.

> paklausiu kitaip, sorry, kad i klausima klausimu - ka tau duos, jei dabar tavo pavaarde rasysim be LT simboliu?

Lietuvoje rašome Lietuviška abėcėle, kurią nustato Lietuvių kalbos
komisija. Ir ne jokia kita.

> tu tokios teises neturi, o vat varda as savo rasau nesulietuvina ;)
> keista ane?

Matai pliusus sau? Imho čia jau principų rodymas o ne sveikas protas.