Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: NicMC
Data: 2010-01-23 20:49:26
On 2010.01.23 11:29, Grippen wrote:
> Reikėtų apie straipsnį į populiaresnius leidinius parašyti :)

O tai manai, kad aš kalbotyrininkas ir sužinojau apie tai atlikdamas
kažkokius tyrimus? Ne kartą ir ne du apie tai buvo diskusijos. Taip kad
neparašysiu konkretaus linko, prisiminiau tiesiog senas blevyzgas,
kurias kažkoks profesorius per kažkokią laidą dėstė. Kadangi profesorius
atrodė gan solidžiai - patikėjau...