Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-21 14:29:56
Jonai, per daug isputi burbula. ;)
Nei tu vienas paslaugas teiki nei ka.
O jei zmogui tiks x4 brangesne paslaugo, tai ok.

Labai tu nori kazkaip cia tuos pardavaimus ikisti.
Bet realybeje pardavimus reguliuoja ne pavardes, o rinka.
Ir kai bus (ne duok Dieve) keturios "Durnes" ir nei vieno pirkejo bei nulis payvartiniu, tai dar klausimas ka veiksi toliau.

Svarbu ziureti aplink ir neatsidurti situacijoje, kai visi aplink "Durne", o tu vienas su x4 paslauga ;)

VNO