Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-20 14:36:27
bet man lengviau, nes aš savo tautybę pasirinkau "lietuvis", ir pavardę susilietuvinau.
Bet kuriuo atveju pati didžiausia (paslėpta) viso šurmulio priežastis (iš lietuvių pusės) yra giliai pasėtas nerimas dėl valstybės vientisumo ardymo. Nesakau, kad toks ardymas vyksta, tačiau baimės niekur nedingusios. Atsistojęs Tomaševskis ištartų visam pasauliui "jestem litvinem i bendze takim do grobu!" - ir visi "grynakraujai" iškart nusiramintų. O būti svetimu savoje šalyje patikėk yra nemalonu. T.y., Šalčininkuose mano vaikis jau tikriausiai nei bandelės nenusipirktų, nes moka tik LT ir EN kalbas. Taip ir gaunasi, kodėl mes priešinamės "chaina-town'ų" kūrimui periferijose.