Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-20 13:54:45
> oho, emocijos :)

buna ;)

> aha, įsiminiau.

cool ;)

> Karts nuo karto lankau ir kaimą, ir didmiestį.

o ka man lankyuti, jei nuo proseneliu Vilniuje gyvenu? ;)
tave i kaima nesiunciu beja;)
cia daugiau kaip pvz.

> Tai tavo giminės visa eilė kartų pragyveno ir nekėlė bangų, tai ko tu keli
> dabar?

as nezinau ar kele.
mes zmones ramus, del nesamoniu vejo nekeliame ;)
tiesiog man keista, kad kaz kam yra nepriimtina istarti tokio pat zmogaus (tik kitos tautos) varda.
ir kas idomiausia - praktiai visiems rupi, kad i ji butu kreipiamasi tinkamai, o ne bet kaip.
Bat va LT gyvenant, lietuvis turi tam teise, nes jis cia gyvena, o lenkas neturi, nors irgi cia tiek pat gyvena.

> Gal tu atsakyk kitaip: kas tau iš to, kad tai bus įrašyta? O po to pagalvok,
> kad dėl tų tautinių mažumų įnorių kiek gali kilti problemų pritaikant
> programas, dokumentus ir pan. vardan ko???

1. man nieko, taip apt kaip ir tau itariu.
Bet zmones turi nora savo tautybe parodyti, pazymeti.
is to paties noro tu dabar su manim diskutuoji, nes gini savo lietuviskos tautybes interesus.
right?
tai va man tas pats.
as noriu, kad mano pavarde butu parsyti ne tik lietuviskai, bet ir gimtaja kalba.

del programu - pasodinsim visus seimunus i Skoda Octavias vietoj lexusu ir is likusiu pinigu pritaikysime softa ;)

> tai ir ok, kame problemos? ką antra kalba pavardės užrašymas tau duos
> tuomet?

paklausiu kitaip, sorry, kad i klausima klausimu - ka tau duos, jei dabar tavo pavaarde rasysim be LT simboliu?

> O aš noriu, kad man būtų suteikta teisė myžt ant seimo rūmų, jei jie lievus
> įstatymus priims.

tu tokios teises neturi, o vat varda as savo rasau nesulietuvina ;)
keista ane?

> nežinau. Tik žinau tai - kuo daugiau išimčių, tuo daugiau pisnios paskui.

as zinau - tai nera popsas, tai nekelia jau emociju, del to zmones nepleso majkiu televizijoje ir spaudoje.
niekam nebaisu kad mano vardas gadina lt kalbos pailikima :DDDDDD

VNOI