Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-20 13:24:52
> gyveni šalyje, turinčioje atitinkamas tradicijas, taisykles ir pan. Jeigu
> tai prieštarauja tavo principams ir negali susitaikyt - galima bet kada
> išvykti iš tos šalies ir grįžti į "Tėvynę" ar kitą šalį, kuri neprieštarauja
> tavo principams.

nu blin, bent jau nejuokintum su "gyveni salyje".
as toks pats pilietis kaip ir tu, nepamirsk.
nes cia jau matau prasideda pasakoks - varyk i savo "tevyne" ir t.t. i savo kaima nenori varyti?
be to, tau bus gal naujiena, bet LT yra mano tevyne, ir mano tevu ir seneliu.
tad galvok, po to rasyk.
jei bandai teigrti, kad lt tautybes zmogus turi daugiau teisiu, tai skalauk smegeneles.

Kuom tau blogai, jei mano pase tame paciame lape bus lietuviskai ir lenkiskai parasyta pavarde ir vardas?
isprotesi del informacijos pertekliaus?

> Savo laiku mano senelis emigravo į JAV, tai vardas patapo iš Mykolas į Mike,
> na ir atitinkamai pavardė sutrumpinta. Jis tam buvo pasiruošęs ir susitaikė,
> bet nekėlė erezijų, kodėl jo vardas ne Mykolas ar pan.

nekelia, ir puiku.
tik matai, jis daugiau i mane panasus, o ne i "tikra" lietuvi.
pasidave spaudimui, pakeite savo varda, pavarde.
paziurek apie tokius ka dabar kalba lietuviai.
geras pvz - moterisku pavardziu rasymas naujoviskai.
PENKA KOLONA.
tai tavo senelis is 5 kolonos?

as irgi, kaip matai nekeliu ir nereikalauju visu teisingai istartu mano varda.

tik buk geras, nesakyk, kad as neturiu teises pase parasyti savo varda taip kaip jis skamba.
idomu kodel niekas nereikalauja sulietuvinti kitu tautu vardus?
nezinai?

VNO