Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: VNO
Data: 2010-01-21 12:29:06
> Ok, konkretizuojant - ne KARTĄ :) Tskant, per ~10 metų girdėjau N kartų "bandymus" kalbėti gryniausia lenkų kalba.

OK, kiek kartu girdejau kreivai snekant lietuviskai?
ar del to lietuvius galiu jau vadinti "tuteisu"?

> Labai gerbiu rusus ir kitus bendrapiliečius, kurie bent jau pramoksta kažkiek LT kalbos, tegul ir laužytai, netaisyklingai - dzin. Bet visiškai negerbiu tų, kurie "sėdi" sustabarėjusias subines padėję ir ignoruoja faktą, kad bent jau šiuo metu ši šalis vadinasi Lietuva.
> Gaila man L.A., kur kas trečias - spaniardas, ir jau vietiniai amerikonai dažnai nesugeba susišnekėti su savo "bendrapiliečiais".

Del sito visiskai sutinku - bent jau silpnai, bet lietuviu kalba zinoti reikia.

pralinksminai su "vietiniai amerikonai" :DDDDD
ka ka, o JAV geriau tokia tema geriau nemineti.
Ten apart vietiniu indenu, vietiniu nera.

VNO