Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-21 15:58:58
Tu teisus, reikia tikėtis, kad taip nenutiks. :)) Ir kol kas mano subjektyviu vertinimu Durn-ė (-ių) yra labai nedaug.
Dėl paslaugos - suprask, tai ne mano KOVA prieš jas, bet tai yra NUOVOKA, kad žmogus (kaip klientas) bus labai sudėtingas. Tai lai geriau konkurentai bankrutuoja, stengdamiesi įtikti tokiam žmogui, negu aš. Argi ne ŽŽV? :)))
Išrankus klientas yra geras klientas. Dolbnutas klientas yra blogas klientas, ir net jei nebus apvartinių, tai su tokiu reikia LABAI atsargiai. O savo labai negausia ir labai labai subjektyvia patirtimi galiu tik patvirtinti, kad -ė yra vienas iš pagrindinių požymių, migom identifikuojančių asmens charakterį.

Jei tu niekada niekada subjektyviai nevertini kitų žmonių (pagal kažkokius savo trafaretus), mesk į mane akmenį. :)

J.

P.S. Turiu nuoširdžiai atsiprašyti tų žmonių, kuriuos mano pasisakymai gali įžeisti ir pan. TIKIU, kad kažkur Lietuvoje yra netgi ne viena "Katė" su galūne -ė, kuri yra pasakiškas žmogus, mielo charakterio, puikus pašnekovas, mylinti ir mylima mama, sesuo, draugė. Mano aštrūs pasisakymai joms tikrai netaikomi, o daugiau skirti tik man pačiam, kaip būdas išreikšti savąjį AŠ, identifikuojant bendras tam tikrų žmonių charakterio vingrybes.

Taip sakant, jei vairuoji Golfą - nebūtinai esi geziukas. Bet jei esi geziukas - tai tikrai vairuosi Golfą, cviaką ar bmw3. O klišes mes jau kiekvienas pagal savo sugedimo laipsnį parenkame arba neparenkame.