Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: BigM
Data: 2010-01-20 14:53:52
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message
news:hj6qu5$3c2$1@trimpas.omnitel.net...
> mes zmones ramus, del nesamoniu vejo nekeliame ;)
> tiesiog man keista, kad kaz kam yra nepriimtina istarti tokio pat zmogaus
> (tik kitos tautos) varda.
> ir kas idomiausia - praktiai visiems rupi, kad i ji butu kreipiamasi
> tinkamai, o ne bet kaip.

Na, mano pavardę retai kas teisingai ištaria (Kiriejevas), fizikos mokytojas
tardavo Kiryjevas, kiti Kirėjevas ir t.t. ir pan. Taip kad pilnai suprantu
(arba manau suprantąs) tavo padėtį.

O kas dar keisčiausia, kad faktiškai mano su kitų dviejų brolių pavardė
skiriasi, o jų tarpusavyje taip pat. Grynai pagal pavardę aš kaip ir
vienintelis sūnus :) O jų pavardės iškraipytos. Ir kaip jaustis, kai tavo
pavardę oficialūs organai taip išdarko ir įneša maišaties visam gyvenimui?
nu ir gyvenam kol kas, bet į tai reaguoju daugiau su humoru, nes seniai
supratau, kad burnojant ir reiškiant nepasitenkinimą nuo to lengviau man
nebus :)

> 1. man nieko, taip apt kaip ir tau itariu.

man gal ir labiau būtų interesas, kad tokia teisė būtų suteikta, nes iš to
duoną valgau, t.y. nusimatytų eilė IT projektų pritaikant informacines
sistemas ;)

> Bet zmones turi nora savo tautybe parodyti, pazymeti.

O va tai galima ir kitaip parodyti, pažymėti. Rodoma veiksmais, darbais, o
ne kažkokiais pora žodžių popiergalyje.

> is to paties noro tu dabar su manim diskutuoji, nes gini savo lietuviskos
> tautybes interesus.
> right?

nelabai right.

Kiek pavyko aiškintis savo giminės kilmę, tai pagal pavardę ji veda lyg ir į
totorių/mongolų kraštus. Sakyčiau taip - aš esu natūralizuotas lietuvių
tautybės Lietuvos pilietis :)

> paklausiu kitaip, sorry, kad i klausima klausimu - ka tau duos, jei dabar
> tavo pavaarde rasysim be LT simboliu?

na, visų pirma, man tai nieko, nes pas mane nėra LT simbolių. Visų antra,
man tai giliai dzin, nes aš esu tuo, kuo esu, o ne tai, kas užrašyta
popiergalyje ;) Man visai patikdavo vaikystėje skaityti knygas apie indėnus
ir kaip jiems suteikiami vardai - būtent vardai, atspindintys jų charakterį,
asmenybę :)