Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: NicMC
Data: 2010-01-23 20:57:26
On 2010.01.20 13:24, VNO wrote:
> nu blin, bent jau nejuokintum su "gyveni salyje".
> as toks pats pilietis kaip ir tu, nepamirsk.
> nes cia jau matau prasideda pasakoks - varyk i savo "tevyne" ir t.t. i savo kaima nenori varyti?
> be to, tau bus gal naujiena, bet LT yra mano tevyne, ir mano tevu ir seneliu.
> tad galvok, po to rasyk.

Nugi abejoju. Sprendžiant iš niko, beigi šlėktiškos propagandos tai
spėju, kad tamista esate susijęs su lenkiška tautybe ir gyvenate
defaultiniame mieste. Taigi primenu, kad defaultinis miestas gan ilgai
buvo visai ne lietuva, ko pasekoje tikimybė, jog tamstos tėvas ar
senelis nėra apsigimę lietuvos piliečiai yra ganėtinai nemaža.

> jei bandai teigrti, kad lt tautybes zmogus turi daugiau teisiu, tai skalauk smegeneles.

Tame ir problema vienok, kad lt TAUTYBĖS žmogus turi netgi mažiau teisių.

> Kuom tau blogai, jei mano pase tame paciame lape bus lietuviskai ir lenkiskai parasyta pavarde ir vardas?
> isprotesi del informacijos pertekliaus?

Lietuvos Respublikos lietuvos piliečio pase informacija turi būti
keliomis kalbomis - valstybine bei tarptautine (ne prancūzų kaip seno
pvz. teisėse). Kadangi tamsta norite matyti šlėktiškai, tai
argumentuokite nuo kada šlėktų kalba yra tarptautinė ir kur apie tai
pasiskaityti. Priešingu atveju laukiu nuorodų į norminius aktus
nurodančius kad Lietuvoje valstybinė kalba yra šlėktų.