Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-23 10:00:31
Ish visokiu zmogiskuju laisviu pusiu tai ne argumentas - nori zmogus, tegu
ir su Bybiausko pavarde vaiksto - kad tik jam gerai butu. Bet kai
pagalvoji... Imam grazia pavarde Petkevičiūtė. Užaugs, emancipuosis,
fenimizuosis ir pasidarys Petkevičė. Nu gerai... Po to nuspres, kad ji dar
ir kapiec kokia patriote ir lenkiska pavardes galune jai netinka. Tai
galvoju, kaip ja zmones tada vadins - Petka ? Labai abejoju... Greiciausiai
vadins Dūra....