Tema: Re: Ash ne visiskas nacis, bet...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-19 17:20:13
Emancipuota ponia Kadoksienė (a.k.a. naujoviškai Madamme Cadeaux) grūmos savo kumšteliu ir grasins teismu eiliniam tuteišų glūdumos seniūnui, kuris bandys nesijuokdamas ištarti jos pavardę.
Blet blet, žiauruma, nesikeikiant. Iš pradžių vištos tampa "vištė'mis", paskui tuteiši stumia kiniečiams parankius įstatymus...

Kažkur skaičiau:
"Kai kiniečių porai JAV gimė šviesus berniukas didelėmis žydromis akimis ir geltonais garbanotais plaukais, jie jam davė vardą SAM TING WONG".