Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-19 18:26:11
Ne apie bendravimus kalba buvo. Apie tai, jog eilinį kartą (bent jau antrą mano
atminty tikrai) pats pasirenki gryžimą į savo uždaros utopijos pasaulėlį.
Kai tuo tarpu kiti gyvena kur kas platesniam pasauly, mato daug plačiau
ir giliau (ir už tai susimoka saldžių utopijų neturėjimu).

Grubiai sakant tavo utopija (kaip ir visos) remiasi prielaida "vat jei visi žmonės
būtų tokie_ir_ tokie...". Tačiau realybėj žmonės nėra nei visi, nei tokie_ir_tokie.

Visi bandymai utopijas įgyvendint realybėj baigdavosi masinėmis kapavietėmis
ne_tokiekms_ir_tokiems. Todėl į visus utopijų propaguotojus patartina žvelgti
per optinį taikiklį, dėl visa ko, kad eilinį sykį rojaus žemėj nepultu diegti
konclagerių pagalba.

Iš kitos gi pusės man tavasis propaguojamas galutinis variantas labai prie širdies,
tik va kas iš to - nėra kelio be konclagerių in tą galutinį variantą. O po konclagerių
niekad niekur gerai nebūna.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i4heak$hkn$1@trimpas.omnitel.net...
Nuoširdžiai užjaučiu, jei manai, kad gyvenime galima rinktis tik iš bendravimo su bully'iais arba nebendravimo su niekuo, tai paaiškina kodėl pats elgiesi taip kaip ir tie, su kuriais bendrauji.

--
Doc