Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Doc
Data: 2010-08-15 17:42:11
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:i48psd$c5s$1@trimpas.omnitel.net...

> Kaip vadinasi ta loginė klaida, kai pats teigi, jog nesant stabilios
> valdžios, smurto, suirutės būtų mažiau, nors tam teturi tik
> utopiškai-ideologinį pagrindimą (t.y. taip, kaip tau *norėtųsi*, kad būtų)?

Pagrindimas gali būti su klaidomis arba be. Teigti, kad jis yra "utopiškai-idealoginis" yra argumentacijos klaida "argument by adjective", o argumentais su klaidomis neįrodysi nieko.

Taip pat ignoravimas mano pateiktos nuorodos į istorinius pavyzdžius, kuriuose anarchija sėkmingai veikė praktiškai, kaip tik parodo, kad būtent tau visiškai neįdomu kaip yra iš tiesų, tiesiog labai norėtųsi, kad būtų taip, kaip sakai, kad yra, todėl ir bandai mėtytis kuo papuola tikėdamasis, kad bent kas nors prilips.

> Realūs pavyzdžiai byloja ką kita:
> http://www.redcross.int/EN/mag/magazine2007_1/focus.html
> http://edition.cnn.com/2010/WORLD/africa/07/30/somalia.fighting.casualties/index.html#fbid=FeGwnZtfmOp&wom=false
> http://www.reuters.com/article/idUSTRE63B3TR20100412
> http://allafrica.com/stories/201006041026.html
>
> (ir t.t., jei panorėtum atsimerkti ir perskaityti pačią pirmą
> referuojančią nuorodą apie pačio taip išaukštinamas/vertinamas žmogaus
> teises iš pačio pateikto wikipedia straipsnelio:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Somalia)

Nesuprantu ką bandai įrodyti rašinėliais apie tai, kaip blogai šiandien gyventi Somalyje - aš niekada neteigiau, kad ten gyventi yra gerai. Aš tik teigiau, remdamasis statistika (patikima ji ar ne, atskiras klausimas, jei tik turi patikimesnės, įrodančios, priešingai - prašau ją pateikti), kad Somalyje po valdžios subyrėjimo, kaip ir reikėjo tikėtis, žmonių gyvenimas reikšmingai pagerėjo. Ir akivaizdu, kad būtų pagerėjęs dar labiau, jei ne JTO ir kompanijos nuolatinis konkuruojančių banditų gaujų finansavimas ir aprūpinimas ginklais tikintis, kad kažkuri iš jų kada nors nugalės visas kitas ir galės tapti oficialia valdžia.

--
Doc