Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-16 10:31:30
Doc rašė:
> "Laimis"<wiela@centras.lt>  wrote in message

> Pagrindimas gali būti su klaidomis arba be. Teigti, kad jis yra

Tai tau pačiam priminsiu pabaigoje.

> "utopiškai-idealoginis" yra argumentacijos klaida "argument by
> adjective", o argumentais su klaidomis neįrodysi nieko.

Koks kitoks jis yra, jei negali pateikti daugiau jokių konkretesnių/
aiškesnių pavyzdžių iš šiandienos civilizacijos konteksto (o ne iš
ankstyvųjų amžių).

> Taip pat ignoravimas mano pateiktos nuorodos į istorinius pavyzdžius,
> kuriuose anarchija sėkmingai veikė praktiškai, kaip tik parodo, kad

(Tokiame kontekste būtų galima pasakyti, kad išimtys tik patvirtina
taisyklę...)
Kada ji veikė sėkmingai? Kada? Ar nebuvo tai tik ideologo (rašytojo)
bandymas ieškoti pagrindimui kažkokių principų pasireiškimo, aspektų,
kuriais jis galėtų remtis grįsdamas savo teoriją? Ir kaip tai galima
būtų pavadinti sėkmingu veikimu tavo taip aukštinamų žmogaus prigimtinių
teisių ir smurto atžvilgiu? (kodėl tas sėkmingas reiškimasis nuo X iki
XIII amžiaus nelaidavo nesmurtinės kultūros...?)
Tu (propaguodamas logiką) ignoruoji akivaizdžius ir nesuskaičiuojamai
gausesnius istorinius pavyzdžius, kai stabilios
valstybės/valdžios/režimo nebuvimas garantuotai lemdavo ir lemia
plėšikavimus, betvarkę, suirutę. Kaip šį ignoravimą būtų galima
pavadinti, jei ne bandymu įtikinti selektyviais ir abejotinais argumentais?

> Nesuprantu ką bandai įrodyti rašinėliais apie tai, kaip blogai
> šiandien gyventi Somalyje - aš niekada neteigiau, kad ten gyventi yra

Bandau tau parodyti, kad remdamasis vienu skurdoku šaltiniu net nesugebi
(nesiteiki) jo perskaityti atidžiai ir iki galo ir selektyviai remiesi
tik tomis dalimis, kurios tau patinka ir remia tavo nuostatas. Tame
wikipedia straipsnelyje egzistuoja akivaizdūs prieštaravimai tavo
teiginiams apie tai, kaip žmonėms tapo geriau gyventi.
Jei skaitytum nuosekliai, tai turėtum perskaityti, kad žmogaus teisių
padėtis smurto prasme po režimo griuvimo dėl civilinio karo tapo
katastrofiška (žudynės, tūkstančių tūkstančiai pabėgėlių, persekiojimai,
terorizavimas; tai jau iš mano pateiktų šaltinių ir susijusios wikipedia
nuorodos). Teisybės labui, reikėtų pasakyti, kad ir esant kariniam
režimui ji buvo (labai) prasta.

> reikėjo tikėtis, žmonių gyvenimas reikšmingai pagerėjo. Ir akivaizdu,
> kad būtų pagerėjęs dar labiau, jei ne JTO ir kompanijos nuolatinis
> konkuruojančių banditų gaujų finansavimas ir aprūpinimas ginklais
> tikintis, kad kažkuri iš jų kada nors nugalės visas kitas ir galės
> tapti oficialia valdžia.

Leisk tau priminti apie klaidingą argumentavimą. Ir kaip čia atsitiko,
kad formaliosios logikos žinovas, veik korifėjus, norėdamas pagrįsti
teiginį, kad žmonių gyvenimas būtų dar labiau pagerėjęs, remiasi tokiu
„argumentu“ (klaidingu):
  1. akivaizdu (man tai visiškai neakivaizdu);
  2. JTO finansavimas ir aprūpinimas ginklais banditų gaujų (pateik nors
wikipedinį šaltinį tokiam nonsensui pagrįsti).
Tie patys klaidingi argumentai.

Beje, labai įdomu, kaip tu įsivaizduoji, kokias prielaidas matai tų
banditų gaujų (nors tai civilinio karo, suirutės esmė ir pasekmė; ir
kažkokių „importuotų banditų“ ten nėra -- tai lėmė visuomenė/kultūra,
santvarka; jos _susiformavo_, nes...pratęsk) nykimui tokiomis anarchijos
sąlygomis? Ką reikėtų padaryti, kas turėtų nutikti, kad jos nebežudytų,
nebeterorizuotų? Net jei jos taptų visiškai izoliuotos ir neprasimanytų
ginklų, tai tebūtų viso labo tik modernios priemonės, kurių jos netektų,
tačiau smurto ir teroro (veikimo tikslo, esmės) tai niekaip
neišgyvendintų (kalašnikovus plešiant ir terorizuojant pakeistų peiliai
ir kuokos). Mano akimis, tai tik galios nykimas, įsigalinti didesnei
galiai/tvarkai (pačių piliečių/gyventojų remiamai ir palaikomai -- tai
ir būtų valdžia), gali tai sustabdyti ir aš nematau jokių kitų galimybių
toms banditų/sukilėlių grupelėms kapituliuoti, nunykti.
Kitas įdomus aspketas yra tai, kad tu, panašu, ignoruoji priežastis dėl
kurių tos banditų grupelės kūrėsi, organizavosi nenorėdamas pripažinti,
kad anarchija jas ir pagimdė...