Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: RaR
Data: 2010-08-15 19:38:48
Tai aš labai ir nesiremiu statistika, man gana įspūdingi tie dokumentiniai kadrai, ir neturiu įtarimo, kad tai kažkokia antisomalietiška ar antianarchistinė propaganda. Bet kad Somalį statyti pavyzdžiu kaip gera žmonėms gyventi kai nėra centrinės valdžios... na nežinau, ten turėtų daug kas pasikeisti.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i46mjj$vtd$1@trimpas.omnitel.net...
Jei sutikti su tavo teiginiu, kad patikimos statistikos apie gyvenimą Somalyje nėra, tavo bandymas įrodyti, kad iširus valdžiai žmonių gyvenimas Somalyje pablogėjo yra lygiai tiek pat nepagrįstas kiek ir teigiančių priešingai.

--
Doc