Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Doc
Data: 2010-08-14 22:58:17
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i45hf5$52o$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tai nebūtų oficialios valdžios, mokėtų tiems reketininkams.

Arba nemokėtų. T.y. čia yra argumentacijos klaida pavadinimu "false dichotomy" - atmeti kitas alternatyvas, kaip kad pvz. apsaugos paslaugas žmonės pirktų už pigiau ir geresnės kokybės rinkoje, kas yra įtikinama tiek teoriškai, tiek yra sėkmingai išbandyta praktiškai (teorinis modelis pvz. čia http://www.daviddfriedman.com/Academic/Anarchy_and_Eff_Law/Anarchy_and_Eff_Law.html (sutrumpinta video versija http://vimeo.com/13550780) arba čia http://www.freedomainradio.com/FreeBooks/PracticalAnarchy.aspx, istorinis pavyzdys čia http://www.daviddfriedman.com/Academic/Iceland/Iceland.html).

> Tai ne kartą rodė istorija, kad ir nesena Lietuvos.

Nepamenu, kad kada nors Lietuvoje nebūtų buvę valdžios.

> Valdžios nebuvimas - iliuzija. Šį vakuumą labai greitai kas nors užpildo. Taip nuo seno buvo ir tarp žmonių, taip dažnai yra net ir gyvūnų pasaulyje.

Vėl teiginiai be įrodymų, kurie prieštarauja tiek logikai (nėra jokio loginio pagrindo manyti, kad nesant teisėto smurto neteisėto smurto būtų daugiau; taip pat yra absurdiška manyti, kad organizacija, kuri gali teisėtai smurtauti prieš mane, yra būtina norint apsaugoti mane nuo smurto), tiek empiriniams faktams.

--
Doc