Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-17 11:31:27
Doc rašė:

> Aš suformulavau argumentus savo pozicijai pagrįsti, dar kartą sakau,
> kad jei su ja nesutinki, parodyk klaidas mano minčių eigoje arba
> pateik kontraargumentus be klaidų savo pozicijai apginti. Jei to

Social contract. Visuomenės nariai susitaria dėl savo (individualiųjų ir
bendrųjų) teisių. Pagal tai ir smurtas (*prievarta*; renkant mokesčius,
išlaikant kariuomenę, ribojant teises/laisves, persekiojant,
reguliuojant ir t.t.) tampa visiškai legaliu ir moraliu.
Panašu, kad tu to negali suprasti (toleruoti) ir tai absoliučiai neigi.
O tai tiesiog egzistuoja (visų pirma teoriškai-filosofiškai) ir dar
sėkmingai veikia...