Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-14 15:07:35
"Tačiau kai jų stovi daug"
kaip suprast šitą posakį, kiek Lietuvoj laikoma "daug" ?

   UK aš iš savo kiemo matau bent 4 "Windfarm" po 12 - 18 agregatų,
Artimiausioje šiemet pastatė papildomai dar 8 turbinas po 2.2 MegaWato, viso
ten jau virš 20. Pernai ant vieno kalniuko už kelių kilometrų (man iš kiemo
nesimato, tai jau būtų penkta windfarm), pastatė 12 naujų turbinų 2,2 MW.
Savo ruožtu už kelių km į pietryčius nuo tos stato dar vieną naują windfarm
tokiais pat agregatais, vėl bus apie 12. Nežiūrint į tai, kad UK dar turi
savo naftos.
  Po apylinkes skrajoja malūnsparniai, parasparniai, kariški ir privatūs.
Aukštai virš galvos, praeina trasa Londonas, Mančesteris - Niujorkas ir visi
kiti Monrealiai,  lėktuvai skraido šniūrais.
   Tokiom sąlygom Lietuva vejasi Europos valstybes, ar šiuo atžvilgiu vis
labiau atsilieka?