Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Doc
Data: 2010-08-16 16:18:06
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i4bc19$4ei$1@trimpas.omnitel.net...

> Doc labai mėgsta diskutuodamas ne tiesiogiai atsakyti į teiginius ir savo atsakymus ne tiesiogiai argumentuoti, o teigti, kad oponentas diskutuoja "ne pagal taisykles" (tuo a priori tapdamas neteisus), o savo teiginiams paremti jis dažniausiai naudoja nuorodas į gana ilgus straipsnius ar video, kurių oponentui neperskaičius ar neperžiūrėjus, šis būna dėl to tuoj pat apkaltintas ir vėlgi tampa a priori neteisus.

Jei pridėtum prie savo teiginių juos pagrindžiančius įrodymus, būtų prasmė į juos kaip nors reaguoti. Kol kas matau tik krūvą argument from adjective, arba kitaip tariant elementaraus bullyinimo (ei, tu melagis ir dar negražus, todėl neteisus), į ką atsakinėti nematau prasmės.

Kas liečia mano surodymus argumentacijos klaidų - jei oponentas bando įrodyti teoremą įrodinėjimu, kuris prasideda "2+2=5", aš šią klaidą parodau ir pasakau, kad kaip minimum dėl šios klaidos oponento išvados yra klaidingos. Jei oponentas bando paneigti mano argumentą ne parodydamas klaidas mano minčių eigoje, o kontraargumentais su klaidomis, aš jas taip pat parodau.

> Prisipažinsiu, kad neperskaičiau to straipsio apie pirmuosius Islandijos visuomeninės struktūros amžius, tik perbėgau akimis.

Turi hobį kritikuoti tai, ko neskaitei, todėl prirašai savo kūrybos tvirtindamas, kad tai ką rašai yra mintys tų, kuriuos kritikuoji (pvz. "Galiausiai straipsnio autorius rašo, kad ta islandiška teisinė sistema galėjo gyvuoti tol, kol nesusiformavo didesni galios centrai. Jiems susiformavus prasidėjo tipiški feodalinės santvarkos ir valstybės kūrimosi procesai.").

> Ir iš karto užkliuvo tai, kad tos sistemos aš niekaip negaliu laikyti anarchistine, t.y. visiškai individualių asmenų visuomene, kurioje grupė asmenų pavieniams asmenims nenumato jokių normų ir nebando užtikrinti tų normų laikymosi.
Jau pats tam tikros teisinės sistemos ir taisyklių buvimas prieštarauja anarchijai.

Gal gali nuorodą į tokį anarchijos apibrėžimą, kokį suformulavai? Niekada nesu girdėjęs net iš tolo panašaus.

--
Doc