Tema: Re: Kažkaip kvepia išsikalinėjimu... Vėjo jėgainės
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-17 15:59:10
Doc rašė:

> Mano teorija remiasi realybe, o ne ideologija. Jei manai, kad ji

Realybe? Ne. Filosofija ir teorija (ideologija), kuri sunkiai randa
realių pavyzdžių, palyginus su oponuojančiomis teorijomis ir vyraujančia
jų inkarnacija -- taip.

> prieštarauja realybei - parodyk kur. Jei manai, kad ir tavo teorija
> remiasi realybe, o ne ideologija, - surašyk nuosekliai tą įrodančius
> argumentus, pažiūrėsim.

(Demokratinė) santvarka, kurioje veikia valdžia ir social contract yra
realybė, kurioje gyvenu. Nežinau kokių argumentų reikia tam pagrįsti
(nepaisant visų šios santvarkos trūkumų, alternatyva jai pažangos prasme
yra (dar) tik teorinė ar utopinė...)

> Siūlymas skaityti nesugebant bent jau parašyti apibrėžimo to, apie ką
> skaityti siūlai, yra tas pats, kas siūlymas eiti nx, kas yra pats
> žinai kas - žodis iš b raidės.

Neįmanoma vienu sakiniu apibrėžti to, kas veikaluose įvairiapusiškai
grindžiama aibe aspektų.
(nors jei norėtum, tai dėl formalaus prikibimo susižvejotum patį pirmą
apibrėžimą iš google'o)

> Jei tu manai, kad teorija, kurios nesupranti, yra teisinga, tai tik
> įrodo, kad tiki, kad ji teisinga, tik dėl to, kad kažkas tave
> indoktrinavo bullyinimu.

Tai, kad aš nesuprantu teorijos (jos esmės) yra tavo, galima sakyti,
bullyinimas, iš kurio vėl tęsi savo logikos grandinėlę...