Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-22 10:02:18
2017.08.18 09:37, Caponi rašė:
> Nu tai jau kokį 5-tą kartą prašau, rimtai smalsu, gal gali pasidalint
> įžvalgom? Ar ten ant tiek subtilu, kad net žodžiais neapsakysi? :-)

auris, tas kur nuo 2010 mazdaug eina: salono ergonomika tikrai prasta,
mago valdymas riebaluotasi pirstais neimanomas, garso izoliacija is galo
ypac prasta, centrine konsole zemiau tikrai prastai realizuota, nesi
pasidet kazka nei grazu, plastikai tikrai baisus paneles ir t.t. C4 nuo
2011m viskas DAUG geriau. tiesiog viskas. tiesa, honda mano subjektyvia
nuomone viska labiau apgalvoja