Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-17 21:56:30
Pas tave bemvas su rankiniu kondicionierium? Ble ble ...

"spakainas"  wrote in message news:on46ll$b3k$1@trimpas.omnitel.net...

Išlepintas neišlepintas, bet pvz kad ir toks elementarus reiškinys kaip
klimos veikimas: kolega vis skundžiasi kad gerklę skauda "nuo to supyyyp
kondicionieriaus" škodoj. Pasirodo ten mechaninis jis, aš irgi
pavažinėjau karštesnėm dienom kažkiek - nu pesda kaip blogai realizuota
- man visam vis dar karšta, bet gerklę jau "kabina". Pas benvą (8 metų
jau) ten kažkaip gudriai padaryta, nors pučiu tiesiai į snukį, bet
gerklės neskauda - gali pasireguliuot atskirai kad orą daugiau su šiltu
pamaišytų, nu nepučia ten tokio ledinio niekad.
Nu ir visur kitur, kur pirštu nebaGztelni, ten matosi, kad projektavo
kažkas su galva. Tas pats automato veikimas džiuginantis ir t.t.