Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: ManXP
Data: 2017-08-18 11:54:18
Atsimenant nelabai sena diskusija, kai buvo kalbama apie zmones, kurie valgo
salia brangaus restorano esancioj kebabinej, bet gali uztikrintai pasakyt,
kodel jie neitu i pati restorana ir kodel ten maistas yra ziauriai hujovas,
tai cia turim 1:1 situacija.

O dabar prasau pavardint lioxu navarotus, kurie "nachuj nereikalingi, nes
neveikia, kaip turetu veikt". Vat as tai galiu pavardint, tik cia vokieciu
navarotai, kurie neveikia. Pvz mineta naujo modelio A6:

Elektriniai langai. Kaip ir rasiau, jausmas toks, kad duru viduj sedetu
kazkas, kas su kuvalda pistu per lango virsu arba apacia norint ji
atidaryt/uzdaryt. Tai jeigu net premium Audi nesugeba padaryt, noreciau
pamatyt, kaip toks elementarus daiktas kaip elektriniai langai veikia
tamstos apdainuotame golfe. Nuo smugu aplinkiniu namu tinkas labai smarkiai
byra?

Durys su soft close. Tik gal siuo atveju reiketu pervadint "extreme close",
nes garsas ir smugis toks, kad po to net ir langu garsai/smugiai nepastebimi
tampa.

Galinio vaizdo kamera. Pradejus vaziuot atgal, isijungia, viskas OK. Tada
pradedi vaziuot i prieki, ir vistiek rodo vaizda is galo, kol ji pats
rankiniu budu isjungi arba praeina kazkiek laiko. Cia kokiu tikslu?

Galinio lango uzolaida. Kartais uzsidaro pradejus vaziuot, kartais ne. Softo
updeitai nepadeda, pilnas internetas analogisku verksmu, atstovai aiskina,
kad problema jiems zinoma, bet ne visada pavyksta sutvarkyt.

MMI (ar kaip ta sistema vadinasi, kur reikia sukt ratuka, kad pasirinkt pvz
daina is saraso). Suki ratuka i desine, o ekranas juda i virsu. Net nezinau,
kiek tukstanciu skundu Audi forumuose yra sita tema privaryta. Geriausia,
kai Audi atstovai aiskino, kad taip ir turi but, o visi like pasaulio
gamintojai (pas kuriuos tokia sistema veikia intuityviai) yra ryzi. Tik vat
kazkodel ant naujos A8, kur pries menesi pristate, kazkodel jau irgi padare
"ryzai", t.y. kaip likusiam pasauly.

"tranzoo"  wrote in message news:on650t$pns$1@trimpas.omnitel.net...

nepatinka man lexus is principo. ir jo niekam niekada nesiulysiu.

o ir jo navarotai nachuj nereikalingi, nes neveikia, kaip turetu veikt.

soriukas. lexusus su infiniciais paliksiu turtingiesiems, o mes, ubagai,
apsiribosim vokiska kokibe.