Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-19 21:20:44
Nereikia visko isleist, tik reik dviese, vienas atsuka ir keicia
 ta tarpine, kitas minutei pirstu (skuduru) uzkisa.
Tai tai
tepale gatviu purvas nera labai pavojingas, nes jis tuoj
 susirenka tepalo filtre. Bet tokie daro nedadaro nieko gero, man
 kazkada krasta auto sakes neprisuko, tik prikabino or dar
 gincijosi, sako taip buvo! Ratas kliba 10 cm pirmyn atgal riedant
 pristabdant, o jie "buvo". But maziau nedasuke, buciau
 nepastebejes ir kur gatvej issinertu. Ir kaltu nerasi- buvo, sito
 nedarem ir pan. Save gerbiantis mestras nesigincys, ir visu pirma
 gerai padarys, nes jaucia atsakomybe del savo vardo, o kuriam
 murziui svarbi jo serviso garbe?

--

S.Vyt//e39 dizeliuks