Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-17 23:16:09
kaip ir isvaizda. nu tegu tai ir skonio reikalas, bet tai kad argumentas
visada tas pats - 'is vidaus nesimato". bet blin rubus ir zmona tai
pagal isvaizda renkiesi, nors kai gatve eini, tai matai kitu rubus ir
zmonas, ne savo :D o masina jau tipo px, kad visus is eiles svarcnegerio
filmu herojus ikunija. nes is vidaus nesimato.