Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-17 21:39:12
siaip gal tau naujiena bus, bet 'irkliniai' langai bent jau gale turi
viena esmini privaluma ir visada tures - atsarginis isejimas extra
nenumatytu atveju, kurie atsitinka visiems kitiems, kol neatsitinka paciam.
as irgi masinos langus darineju tris kartus - pirkdamas, TA varydamas ir
parduodamas. todel visiskai neidomu kaip jie darinejami, mygtuku ar
rankenele. o vat iki normaliai veikianciu sviesu, valytuvu automatiniu,
normalaus tempomato, normalios automatines dezes, normalaus dyzelinio
variklio, patogiu sedyniu, kokybiskos odos, tai japonam didziaja dauguma
modeliu apskritai nelemta pasivyti europiniu masinu. ypac visiem
'einamiems' civiliniams modeliams, kuriu nereik net su mersais lygint,
uztenka elementaraus reno, iki kurio japonam kaip iki menulio.