Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 17:57:34
Aš jau ne kartą, tik gal daugiau apie hardwarą temose sakiau - yra
statistika, ir yra tavo konkretus atvejis. Taip iš vienos pusės kaip ir
siektina būtų pirkt kuo saugesnį automobilį (gal jį vardan to net keist kas
kokius 2-3 metus, nes nugi technologijos nestovi vietoj), vaikščiot tik
šaligatviais, nesančiais šalia gatvių, nesikarstyt (ir savo vaikam neleist
to daryt) ant visokių atrakcionų, žiemą vaikščiot šypuotais batais ir t.t. O
realybė yra tokia, kad, kaip liaudis sako, "žinotum kad griūsi -
atsisėstum". Neieškosiu dabar konkrečių istorijų ir neskaičiuosiu, bet nėra
nei menkiausios abejonės, kad per tuos pusantrų metų, kol žmona važinėjo su
tuo baisiuoju Civicu ir neapturėjo nei menkiausio įbrėžimo, buvo sunkiai
sužaloti ir net žuvo dešimtys, o gal net šimtai žmonių su statistiškai
saugesnėm mašinom. Ką tai įrodo - lygiai nieko. Max galima išvartyt, kad man
pasisekė, nu arba kad kitiem - ne. Taip kad nereikia čia pamokslų ir
youtubės filmukų, kažkada visi važinėjom su žiguliukais, paskui su golfais,
dabar va iki mersų, crv ar jazzų priaugom - ankstesniuose etapuose kažkaip
išgyvenom ir valio, reik tikėtis, kad pratrauksim dar kiek laiko ir mūsų
vaikai stebėsis, kaip čia mes sugebėjom su XXI amžiaus pradžios skarbonkėm
be ten kokio Googlo už vairo išgyvent :-)
Tik beje, kaži koks procentas žmonių perkančių net ir naujus automobilius į
vieną iš pirmų vietų kaip kriterijų (jei išvis apie tai pagalvoja daugiau
nei abstrakčiai "naujas Jazz'as bus geriau nei mano senas Golfas" renkantis
iškelia saugumą? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i

P.S. Kas link senų džipų ir naujų kompaktų, tai jei smūgis bus ant 100km/h
džipo priekiu į kompakto šoną, tai tam kompaktui nedaug padės ir 20 metų
amžiaus skirtumas, elementarių fizikos dėsnių galiojimo dar niekas
neatšaukė....