Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 14:20:48
"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message
news:on3ldi$ql7$1@trimpas.omnitel.net...

> as darbines ten esu vares - taip, svitrigailiniai geresni, bet siaip nuo
> kalbejimo priklauso. kazkada man du menesius kelis kartus vaziavau
> mistisko slieko ieskojo uz 30EUR. cia kai parasiau email pretenzija.

Pas mane požiūris kitas - jei sumala šūdą, aš neturiu noro gaišt laiką ir
potencialiai dar kelis kart važinėt, nusikeikiu, kad iškart patingėjau
nuvažiuot kas žinomai gerai atitinkamus darbus daro ir nuvarau ten, iš kur
išvažiuoju patenkintas. Nors taip, geranoriškumo trūkumo jiems prikišt
negaliu (sakiau gi, kad bendrauja kultūringai :-)), paskutinis atvejis buvo
kai signatūrinei nupirktai CR-V suvedimą pas juos nulėkiau padaryt, vairo
nesugebėjo tiesiai išstatyt, tai sekančią dieną perdarė nesispardydami :-)

> nu, zinai, as kazkaip netikiu, kad signaturoj tavo nurodytos auto yra
> artimos nuo konvejerio nuriedejusioms.

Nu pagal blizgesį tai tikrai ne. Bet techninė būklė tai be priekaištų, TA
praeičiau bet kuriuo momentu. Pas mane požiūris toks, kad jei meistras,
kuriuo aš pasitikiu 100%, išreiškia bent menkiausią įtarimą, kad dalis
artėja link savo gyvenimo galo, ji yra keičiama. Jokių važinėjimų su
traškančiom granatom, kaukiančiais guoliais ar stabdžių kaladėlėm iki tokio
lygio, kad jos gali staigiai subyrėt :-)
Aš nemėgstu netikėtumų ir tiesą pasakius su nei viena mašina man jų nebuvo -
praktiškai visi apsilankymai servisuose planiniai, su labai retais
nekritiniais gedimais - tipo, prakiūra duslintuvas. Bet užtai moku, kai
kurių nuomone neprotingai daug. Pamenu, kadaise po ilgo nevažinėjimo žmonai
(tiksliau ji tik epizodiškai buvo vairavus po teisių išsilaikymo ir po to
sekė ~poros metų "abstinencijos" fazė :-)) laikinai buvau nupirkęs ~'90m
cveką už ~1KLt, nuvariau į servisą, liepiau keist diržus, skystimus, kalades
ir viską ką ras reikalingo, priščiolkino ~2KLt, pats priėmėjas sako, "o už
kiek tą mašiną pirkai, ar apsimokėjo tiek kišt?". Nu sakau, dabar primesk -
ar yra iš techninės pusės tai mašinai kažkokių trūkumų? Ne. Nu va, reiškias
už 3KLt turiu mašiną, su kuria kokius metus be jokių rūpesčių pravažinėsiu
(realiai pardaviau po pusantrų metų, problema buvo tik pradėjusios gausiai
lįst rūdys). Jei būčiau nusipirkęs neaišku kada aptarnautą mašiną už 10KLt
ir atvaryčiau padaryt tuos darbus, rezultate turėčiau panašaus stovio mašiną
už 12KLt - kuris variantas teisingesnis? Taip, ten komforto įrangos, grožis,
bla bla bla pas tą cveką buvo ne aukštumoj jau, bet tam kartui tiesiog
reikėjo praktiškai išmokt važiuot ir sugalvot kokios mašinos savybės jai
reikalingos. Aš visada pirmiausiai už praktiškumą, todėl ir dabar važinėju
su tiesiogine ir perkeltine prasme pilka Corolla, bo aš ją žinau jau netoli
5 metų, problemų ji nekelia jokių, o poreikiai pas mane šiuo metu ~10km per
dieną, kurie susideda iš 4-5 atkarpų, taip kad kaifo gaudyt paliubomu
neišeitų net ir su kokiu Lambo :-). Atsiras reikalas - nusipirksiu kažką su
daugiau kW ir susidėsiu padorią audio aparatūrą, kaip kažkada turėjau
Galante, o dabar gi net radiją dažniausiai patingiu jungt :-). Žmonai gi
patiko šita CR-V - gavo CR-V, būklė pas ją puiki, žmona davolna - man
zajabys. Daug čia prirašinėjau, bet moral basni takova - ne metuose esmė,
jei neprižiūrėsi, tai dar nepasibaigus garantiniam gali puslavonį turėt, o
norint 10-15 metų mašiną dar galima palaikyt tokioj būklėj, kad ja galėtum
visiškai pasitikėt. O ar tai, kad niekas nekliba, nebarška, nemirksina
lemputėm ar kaip kitaip neduoda žinot, kad dirba ne taip kaip priklauso
reiškia, kad auto yra "artima nuo konvejerio nuriedėjusiai", ar ne, tai čia
jau individualu, mano galva taip, nes kiek rodo praktika, su visiškai nauja
auto dažniausiai servisuose tenka praleist dar daugiau laiko, nei man su 10
metų senumo, nes apart kasmetinių metinių aptarnavimų tai ten koks
atšaukimas, tai koks vaikiškas šūdukas išlenda - paprastai ne tragedija, bet
jei jau prisipisinėt... :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i