Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-19 21:46:22
Duris atidarau atejes, greiciau prasivedina. Pas mane elektra bet
 sedane buvau atjunges nes drasko galinio lango markizete,
 dabartineje kurioj yra kondiske ir neberukau langai isvis
 nedarinejami. Vienintelis langas kuris turi but elektrinis yra
 keleivio, kad vienam vaziojant galeciau pravert langa ir
 pasiklaust kelio pas praeivius. Ar dailiai merginai pasiulyt
 pavaziuoti.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks