Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-17 17:37:36
2017.08.17 17:25, Caponi rašė:
> 1. Gal, galbūt, o gal ir ne galbūt.

senos auto atveju, pripazinta praktiniais bandymais - esant tai paciai
situacijai sansai smarkiai susizeisti yra didesni. kad ir tas pats
atvejis, kai i tave stovinti ivaziuoja - tokiu dalyku nuematyt negali.

> 2. To '91 Civico atvejis buvo ne šiandien ir ne vakar.

egzistuoja situacijos, kurios numatyt, itakot, kontroliuot negali

> 3. Va visai šalia mano namų prieš kelis metus džigitas sotelėj kelis
> pėsčiuosius nusinešė - vienas atvejis, o mirčių daugiau, nei per, spėju,
> kokius min 5 metus 91 metų Civic vairuotojų avarijų miesto ribose metu
> rimčiau nukentėjo.

nesamoniu darymas apsineshus nepatenka i posto imti.

> 4. Pagal tavo logiką - geriausiai visiem pult laikytis C kategoriją ir
> važinėt su nuliovom fūrom - visokių Jazzų net nepastebėsi :-)

as kaip tik pries visokius pimpala ilginancius suv. paziurek mano posta
su video: ten kaip tik rodoma, kaip jazz puikiai laikosi. be to, yra ir
top gear dxja testu, kur naujas mazesnes auto dauzia su senais
landroveriais, tai nekazka tie senoviniai dzipai atrodo