Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 11:05:22
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:on65s7$qih$1@trimpas.omnitel.net...
> skuduras pastoviai rasojantiems ir apsalantiems langam valyt - standartine
> japono komplektacija.

Fak ant skaudžios vietos užmynei, niekaip neprisiruošiu kokio skuduriuko
užsiveist, pasitikrini padangų slegį ir nėra į ką pirštų nusivalyt...

> cia realiai nuo...iki apie klimato kontrole - gali pradet kad ir nuo
> webasto standartinej komplektacijoj. pavardinsi savo 'nesudeliaujancius'
> japonu modelius, kurie ja turi? nes didele dalis europieciu turi
> automatine webasta, net jei to nezinai. nes kitaip normalus klimatas
> salone fiziskai neimanomas.

Stipru. Taip išeina, kad normalus klimatas tik su standartine klimato
kontrole neįmanomas. Tai apie kokią blet normaliai veikinčią klimą pas
vokiečius tu šnekėjai? Ir grynai klimos, kaip normaliai ar nenormaliai
veikiančio devaiso, požiūriu, koks skirtumas yra nuo to, tu jai padedi
atlikt savo funkcijas atidarytų langų, webasto ar mojuojamos paklodės
pagalba?

> su saldymu ir automatiniu veikimu ten irgi pilna niuansu - bet kam apie
> juos kalbet, kai kazkam geriausiais klimos rezimas - atidarytas langas?

Nugi tikrai, kam, jei nesupranti nai ką tau rašo oponentas, nei ką keverzoji
pats.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i