Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 17:36:26
Nu pas ką tai gali būt problema, aš tai prieš gal kokius 15 metų pagaliau
radau teisingą meistrą (anas pageidauja su ne japonais reikalų labai neturėt
:-)), tai klausimas atpuola. Nors kažkada tai visokie blaškymaisi po kemius
ir tanagras jabat kiek nervų suėdė (paprastai ant mano galvos kabodavo ne
viena mašina priežiūros klausimais).
O dėl kada, tai viskas gerokai paprasčiau, aš kai per metus 20kkm neviršyju
ir ekstremaliom sąlygom mašinos nelaužau, tai važiuoju kartą į metus. Jei
kažkokia dalis kelia įtarimų, svarstymų apie tai ar ji dar metus pratrauks
nebūna - pasikeiti iškart ir ramu.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i