Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-17 11:50:58
2017.08.17 11:48, Caponi rašė:
> Nu sutinku, ne visuose padaliniuose vienodai viskas, bet faktas, kad su
> Ukmergės padaliniu kažkas ne taip (nu arba mūsų auros nesutampa, nors aš
> ir netikiu tokiais dalykais :-))

as darbines ten esu vares - taip, svitrigailiniai geresni, bet siaip nuo
kalbejimo priklauso. kazkada man du menesius kelis kartus vaziavau
mistisko slieko ieskojo uz 30EUR. cia kai parasiau email pretenzija.

> Ir bet kokiu atveju pas mane lavono stovio auto niekada nebūna :-)

nu, zinai, as kazkaip netikiu, kad signaturoj tavo nurodytos auto yra
artimos nuo konvejerio nuriedejusioms.