Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 22:18:22
Nu dabar nepradėk dabar varyt giesmelės, kad japonai klimato kontrolės
nedaro. Ir taip, aš tuo navarotu naudojuosi. Bet ne visada.
O kas link paskirties, tai jei langai darinėjasi, aš norėčiau, kad tai vyktų
patogiau. Akivaizdu, kad tai suvokė pagaliau ir vokiečiai, nes dabar
tikriausiai irklų jau niekur nebėra? Nu ten jei kokiam superkompaktiniam
superbiudžetnike bazinėj komplektacijoj, tai OK, bet va koks BMW3
tikriausiai su irklais niekada nekomplektuojamas? Tai čia pagal tave kas
įvyko nuo '99 - regresas?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i